Leczenie niepłodności

Profesjonalizm i indywidualne podejście do każdej pary
Skuteczność potwierdzona wynikami
Troskliwa opieka przez wszystkie etapy ciąży

Czym jest niepłodność?

Problemy z zajściem w ciążę dotyczą coraz większej liczby osób na całym świecie. Szacuje się, że obecnie co szósta para kwalifikuje się do leczenia niepłodności. W 20-30% przypadków przyczyna leży po stronie kobiety lub mężczyzny, natomiast nieprawidłowości u obojga partnerów jednocześnie diagnozuje się u 25-40% par. Tak zwana niepłodność idiopatyczna, czyli o nieznanej przyczynie, dotyczy 10-20% osób starających się o dziecko. Terminu bezpłodność nie należy utożsamiać z niepłodnością. Bezpłodność nie oznacza bowiem problemów z zajściem w ciążę, ale trwałą niemożność posiadania potomstwa.

Jak to działa?

Pierwsza wizyta

Uzyskacie Państwo szczegółowe odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące tematyki leczenia niepłodności. Ustalimy również plan postępowania.

Diagnostyka

Problemy z zajściem w ciążę mogą mieć różnorodne przyczyny. Niezbędna jest więc kompleksowa, indywidualnie dobrana diagnostyka niepłodności.

Po postawieniu diagnozy rozpoczynamy leczenie niepłodności. Stosujemy różnorodne, nowoczesne i sprawdzone metody.

Zięba Clinic © 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. Katowice, Częstochowa, Bielsko, śląskie

Projekt i wykonanie: Media Partner / Reklama / Katowice