Andrologia

Medycyna Prewencyjna i Przeciwstarzeniowa / Badania infekcyjne

Badania infekcyjne

Obecność patogennych drobnoustrojów w organizmie może poważnie go osłabiać oraz prowadzić do szeregu chorób i ich powikłań.

Należy pamiętać, że niektóre infekcje mogą przebiegać bezobjawowo, manifestując swoją obecność dopiero po pewnym czasie lub w danej sytuacji.

Stany zapalne w obrębie narządów rozrodczych mogą także negatywnie wpływać na jakość nasienia. Dlatego też posiew nasienia jest istotnymi badaniem diagnostycznym.

W niektórych przypadkach konieczne jest również wykonanie odrębnych specjalistycznych testów, mających na celu potwierdzenie lub wykluczenie obecności danego patogenu. Do szczególnie istotnych należą:

• Chlamydia,
  • Mycoplasma,
  • Ureoplasma.

Jak działamy w Zięba Clinic?

Pierwsza wizyta

Uzyskacie Państwo szczegółowe odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące tematyki leczenia niepłodności. Ustalimy również plan postępowania.

Diagnostyka

Problemy z zajściem w ciążę mogą mieć różnorodne przyczyny. Niezbędna jest więc kompleksowa, indywidualnie dobrana diagnostyka niepłodności.

Po postawieniu diagnozy rozpoczynamy leczenie niepłodności. Stosujemy różnorodne, nowoczesne i sprawdzone metody.

Umów się na wizytę już dziś »

Zięba Clinic prowadzi Politykę Bezpieczeństwa ochrony danych osobowych, której treść została opracowana w oparciu o wytyczne zawarte w następujących aktach prawnych:

Polityka obowiązuje wszystkich pracowników Zięba Clinic oraz dostawców i podmioty współpracujące, mających jakikolwiek kontakt z danymi osobowymi objętymi ochroną.

Przetwarzanie danych osobowych w Zięba Clinic odbywa się w wersji papierowej oraz za pomocą systemów informatycznych.

W ramach Polityki Bezpieczeństwa wdrożono "Instrukcje Zarządzania Systemem Informatycznym służącym do przetwarzania Danych Osobowych"