Ginekologia

Diagnostyka / Pakiet infekcyjny

Pakiet infekcyjny

Infekcje dróg rodnych kobiety mogą być często przyczyną niepłodności.

Infekcje w kanale szyjki macicy jak również pochwy mogą przyczynić się do problemów z zajściem w ciąże, poronień oraz porodów przedwczesnych. Niestety wiele z tych infekcji ma charakter nawracający. Choroby te są przenoszone drogą płciowa.

W kierunku, jakich drobnoustrojów należy wykonać badanie?:

• Chlamydia trachomatis
  • Mycoplasma hominis, Mycoplasma genitalium
  • Ureaplasma

Bakterie te są szczególnie niebezpieczne gdyż bytują w tkance gruczołowej jamy i szyjki macicy – ich przewlekłe stany zapalne wywołują przewlekłe stany zapalne miednicy mniejszej jednocześnie przyczyniając się do zrostów w obrębie miednicy,  co może w konsekwencji prowadzić do niedrożności jajowodów. A to jak wiemy jest jedna z przyczyn uniemożlwiająca zajście w ciążę naturalnie. Jeżeli pacjentka ma częste problemy z nawracającymi infekcjami dróg moczowych powinna wykonać badanie, gdyż często chlamydia oraz ureplasma są przyczyną zespołów cewkowo- pęcherzowych. Niestety infekcje te mają często charakter nawracających.  Zawsze wymagają leczenia dwojga partnerów

Jak przygotować się do badania?:

• badania pobierane jest zawsze na wizycie lekarskiej
  • co najmniej 24 h po stosowanym leczeniu dopochwowym
  • co najmniej 24 h po zastosowaniu irygacji dopochwowej
  • badanie kontrolne  wykonujemy 14 dni po zakończonym leczeniu
  • pobranie kontrolne może być wykonane przez położną

Jaki jest czas oczekiwania na wynik?:

• czas oczekiwana na wynik do 14 dni roboczych
  • po wyrażeniu zgody wyniki przesyłane są na podany przez pacjentkę adres      e-mailowy.

W celu umówienia się na pobranie wizytę lub pobranie kontrolne  prosimy  o kontakt telefoniczny

Jak działamy w Zięba Clinic?

Pierwsza wizyta

Uzyskacie Państwo szczegółowe odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące tematyki leczenia niepłodności. Ustalimy również plan postępowania.

Diagnostyka

Problemy z zajściem w ciążę mogą mieć różnorodne przyczyny. Niezbędna jest więc kompleksowa, indywidualnie dobrana diagnostyka niepłodności.

Po postawieniu diagnozy rozpoczynamy leczenie niepłodności. Stosujemy różnorodne, nowoczesne i sprawdzone metody.

Umów się na wizytę już dziś »

Zięba Clinic prowadzi Politykę Bezpieczeństwa ochrony danych osobowych, której treść została opracowana w oparciu o wytyczne zawarte w następujących aktach prawnych:

Polityka obowiązuje wszystkich pracowników Zięba Clinic oraz dostawców i podmioty współpracujące, mających jakikolwiek kontakt z danymi osobowymi objętymi ochroną.

Przetwarzanie danych osobowych w Zięba Clinic odbywa się w wersji papierowej oraz za pomocą systemów informatycznych.

W ramach Polityki Bezpieczeństwa wdrożono "Instrukcje Zarządzania Systemem Informatycznym służącym do przetwarzania Danych Osobowych"