Medycyna estetyczna

Korekcja bruzd / Kolagen

Kolagen

Kolagen to bardzo popularny wypełniacz zmarszczek i bruzd. Zastosowanie kolagenu powoduje spłycenie nierówności oraz poprawienie napięcia skóry. Kolagen to białko zbudowane z sieci włókien stanowiące główny składnik skóry właściwej i działające jak wsparcie i wzmocnienie dla skóry. Włókna kolagenowe ulegają dynamicznym zmianom, część ulega naturalnym procesom degradacji, a w ich miejsce powstają nowe, nieuszkodzone włókna. Równowaga pomiędzy degradacją a syntezą jest gwarancją zachowania elastyczności skóry. Z wiekiem produkcja kolagenu słabnie czego skutkiem jest powstawanie zmarszczek i utrata jędrności skóry. Doskonałą metodą sprawdzającą się od dawna, jest podanie w formie zastrzyku płynnej formy kolagenu. Terapia płynnym kolagenem może być stosowana do wypełnienia umiarkowanych a nawet głębszych zmarszczek, kurzych łapek i bruzd potrądzikowych.

Ostrzykiwanie kolagenem to zabieg prosty, polega na precyzyjnym nakłuwaniu skóry pacjenta i podskórnej iniekcji kolagenu. Podczas iniekcji można odczuć delikatny ból związany z wkłuciem igły oraz pieczenie.

Przeciwwskazania:

• ciąża oraz karmienia piersią,
  • choroby ogólnoustrojowe (na przykład niewyrównana cukrzyca),
  • choroba nowotworowa,
  • stany zapalne skóry (wirusowe i bakteryjne, na przykład aktywna opryszczka),
  • stosowanie leków przeciwkrzepliwych,
  • skóra źle tolerująca iniekcje (skóra naczynkowa, ryzyko powstawania zwłóknień), tendencja do powstawania keloidów

Przygotowanie do zabiegu:

Należy odstawić aspirynę, (jeżeli jest to możliwe) na 7 dni przed zabiegiem aby zmniejszyć ryzyko krwawień i zasinień w miejscu iniekcji.

Rekonwalescencja:

Możliwe niepożądane skutki zabiegu wynikają zazwyczaj ze wstrzyknięć i są to przemijające krwawienie z miejsca wstrzyknięcia, przemijający ból, zaczerwienienie w miejscu wstrzyknięcia, podskórny wylew krwawy, zasinienie lub niewielki obrzęk, przeważnie ustępujące w ciągu 2-6 dni.

Po zabiegu należy ograniczyć ekspozycję obszarów poddanych zabiegowi na słońce i unikać ekspozycji na światło lampy UV do czasu ustąpienia początkowej opuchlizny i zaczerwienienia. Promienie UV mogą spowodować przebarwienia w miejscu iniekcji.

Jak działamy w Zięba Clinic?

Pierwsza wizyta

Uzyskacie Państwo szczegółowe odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące tematyki leczenia niepłodności. Ustalimy również plan postępowania.

Diagnostyka

Problemy z zajściem w ciążę mogą mieć różnorodne przyczyny. Niezbędna jest więc kompleksowa, indywidualnie dobrana diagnostyka niepłodności.

Po postawieniu diagnozy rozpoczynamy leczenie niepłodności. Stosujemy różnorodne, nowoczesne i sprawdzone metody.

Umów się na wizytę już dziś »

Zięba Clinic prowadzi Politykę Bezpieczeństwa ochrony danych osobowych, której treść została opracowana w oparciu o wytyczne zawarte w następujących aktach prawnych:

Polityka obowiązuje wszystkich pracowników Zięba Clinic oraz dostawców i podmioty współpracujące, mających jakikolwiek kontakt z danymi osobowymi objętymi ochroną.

Przetwarzanie danych osobowych w Zięba Clinic odbywa się w wersji papierowej oraz za pomocą systemów informatycznych.

W ramach Polityki Bezpieczeństwa wdrożono "Instrukcje Zarządzania Systemem Informatycznym służącym do przetwarzania Danych Osobowych"