Medycyna estetyczna

Modelowanie twarzy / Lipoliza iniekcyjna

Lipoliza iniekcyjna

Zabieg lipolizy iniekcyjnej polega na podaniu do tkanki tłuszczowej roztworu fosfatydylocholiny, która ma działanie lipolityczne. Lipoliza nie jest metodą odchudzania, a jedynie z niewielkim, lokalnym nagromadzeniem tkanki tłuszczowej, której nie można pozbyć się przy pomocy ćwiczeń czy diety. Jest to doskonałe rozwiązanie, pozwalające na wymodelowanie podbródka. Okolice ciała które można poddać zabiegowi obejmują również brzuch, pośladki, biodra, ramiona. Zabieg pozwala również na eliminację miejscowych nagromadzeń tłuszczu na plecach, nad kolanami a także znajduje zastosowanie w leczeniu tłuszczaków.

Fosfatydylocholina jest wstrzykiwana, w ściśle ustalonej przez lekarza dawce, bezpośrednio do tkanki tłuszczowej, która ma być redukowana. Fosfatydylocholina może być wstrzykiwana metodą wielu nakłuć, w której wybrana powierzchnia skóry poddawana jest serii zastrzyków - nakłucia są prawie bezbolesne i wykonywane są cieniutką igłą w małych odstępach lub metodą wachlarza, w której wykonujemy pojedyncze wkłucie i rozprowadzamy roztwór fosfatydylocholiny długą igłą, w określonym obszarze. Kwalifikacja pacjenta do zabiegu odbywa się w oparciu o wywiad oraz badanie USG z oceną grubości i rozmieszczenia tkanki tłuszczowej.

Przeciwwskazania:

• ciąża i okres karmienia piersią,
  • choroby autoimmunologiczne,
  • choroby nowotworowe,
  • cukrzyca,
  • ciężkie choroby wątroby, nerek,
  • zła krzepliwość krwi,
  • zaburzenia miesiączkowania,
  • ostre i przewlekłe infekcje,
  • alergie, stwierdzona nadwrażliwość na kwas benzoesowy (konserwant), witaminę E, B

Przygotowanie do zabiegu:

Należy odstawić aspirynę, (jeżeli jest to możliwe) na 7 dni przed zabiegiem aby zmniejszyć ryzyko krwawień i zasinień w miejscu iniekcji.

Rekonwalescencja:

Po zabiegu możliwe jest wystąpienie niepożądanych skutków ubocznych takich jak:

• zaczerwienienie
  • obrzęk
  • siniaki, krwiaki
  • wrażliwość na ucisk i dotyk okolicy poddawanej zabiegowi, ból w miejscu zabiegu
  • świąd
  • uczucie bycia chorym.

Okolica poddana zabiegowi może swędzieć i lekko boleć. Te dolegliwości zwykle ustępują w przeciągu 4-5 dni. Dolegliwości możemy zmniejszyć zażywając leki antyhistaminowe i tradycyjne środki przeciwbólowe.

Jak działamy w Zięba Clinic?

Pierwsza wizyta

Uzyskacie Państwo szczegółowe odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące tematyki leczenia niepłodności. Ustalimy również plan postępowania.

Diagnostyka

Problemy z zajściem w ciążę mogą mieć różnorodne przyczyny. Niezbędna jest więc kompleksowa, indywidualnie dobrana diagnostyka niepłodności.

Po postawieniu diagnozy rozpoczynamy leczenie niepłodności. Stosujemy różnorodne, nowoczesne i sprawdzone metody.

Umów się na wizytę już dziś »

Zięba Clinic prowadzi Politykę Bezpieczeństwa ochrony danych osobowych, której treść została opracowana w oparciu o wytyczne zawarte w następujących aktach prawnych:

Polityka obowiązuje wszystkich pracowników Zięba Clinic oraz dostawców i podmioty współpracujące, mających jakikolwiek kontakt z danymi osobowymi objętymi ochroną.

Przetwarzanie danych osobowych w Zięba Clinic odbywa się w wersji papierowej oraz za pomocą systemów informatycznych.

W ramach Polityki Bezpieczeństwa wdrożono "Instrukcje Zarządzania Systemem Informatycznym służącym do przetwarzania Danych Osobowych"