Zdrowie i uroda

Badania mikroekologiczne

ImuPro to badanie na alergię pokarmową opóźnioną, IgG – zależną; typu III (badanie przeciwciał IgG). Alergia IgG-zależna nazywana jest także nadwrażliwością pokarmową.

Mechanizm alergii pokarmowej opóźnionej, IgG - zależnej

Jej przyczyną jest zwiększona przepuszczalność jelita, umożliwiająca przenikanie składników pokarmowych do krwi. Skutkiem jest wytwarzanie swoistych przeciwciał przeciwko substancjom pokarmowym.

Alergia IgG- zależna szczególnie często występuje u pacjentów z chorobami reumatycznymi i zwyrodnieniowymi stawów, nadwagą i otyłością, nadciśnieniem i cukrzycą typu II. Jest ona diagnozowana także w depresji, nadaktywności, zaburzeniach nastroju, zaburzeniach ze spektrum autyzmu (ASD) i ADHD.

Opisywana alergia może być także jedną z przyczyn niepłodności.

W większości przypadków nie zdajemy sobie sprawy, że odczuwane przez nas dolegliwości mogą świadczyć o występowaniu alergii. Wynika to z faktu, że jej objawy występują z kilkudniowym opóźnieniem. Alergia pokarmowa typu III może być przez wiele lat niezauważana, gdyż chorzy przyzwyczajają się do odczuwanych dolegliwości i problemów zdrowotnych, których nie potrafią powiązać z występowaniem alergii.

Wskazania do wykonania badania:

• Przewlekłe zaburzenia ze strony przewodu pokarmowego ( zaparcia, biegunki, bóle brzucha, wzdęcia, zespół jelita drażliwego, mdłości, uczucie pełności w nadbrzuszu, odbijanie),

• problemy skórne (atopowe zapalenie skóry, łuszczyca, suchość i świąd skóry, wysypki, trądzik),

• nawracające migreny, uczucie chronicznego zmęczenia (trudności z porannym wstawaniem, zmęczenie nieadekwatne do wykonanej pracy).

W ramach badań ImuPro wykonujemy testy:

• ImuPro Screen - oznaczany jest poziom przeciwciał IgG specyficznych dla 22 składników pokarmowych

• ImuPro Screen+ - oznaczany jest poziom przeciwciał IgG specyficznych dla 44 składników pokarmowych

• ImuPro Basic - oznaczany jest poziom przeciwciał IgG specyficznych dla 90 składników pokarmowych

• ImuPro Complete - oznaczany jest poziom przeciwciał IgG specyficznych dla 270 składników pokarmowych

Zięba Clinic © 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone. Katowice, Częstochowa, Bielsko, śląskie

Projekt i wykonanie: Media Partner / Reklama / Katowice