Zdrowie i uroda

Mezoterapia

Mezoterapia jest niechirurgiczną metoda stosowaną do regeneracji, poprawy wyglądu oraz odmłodzenia skóry, w leczeniu cellulitu, rozstępów a także w leczeniu i profilaktyce łysienia. Polega ona na bezpośrednim wstrzykiwaniu w miejsca zmienione chorobowo odpowiednich substancji leczniczych.

Duża popularność tej metody wynika z szybko widocznych i długotrwałych efektów terapii, szybko poprawiających kondycję i wygląd skóry oraz poprawiających kondycję włosów.

Wskazania do mezoterapii:

• zmniejszenie objawów starzenia się skóry takich jak: zmarszczki, zwiotczenie i ścieńczenie skóry
  • zapobieganie wypadaniu włosów
  • terapia cellulitu
  • terapia rozstępów

Przeciwwskazania do mezoterapii:

• alergia
  • ciąża oraz okres karmienia piersią
  • choroby ogólnoustrojowe np. cukrzyca (niewyrównana)
  • choroba nowotworowa
  • stany zapalne na skórze bakteryjne i wirusowe np. aktywna opryszczka
  • stosowanie leków przeciwkrzepliwych
  • skóra źle tolerująca iniekcje (skóra naczynkowa, ryzyko powstawania zwłóknień)
  • tendencja do powstawania keloidów

Mezoterapię można łączyć z innymi zabiegami np. mikrodermabrazją, peelingami chemicznymi w celu zintensyfikowania efektów zabiegu.

Zabieg polega na wykonywaniu serii nakłuć, wprowadzając do skóry właściwej zestaw substancji aktywnych, które mają wywołać określony efekt (biorewitalizujący, zmniejszający cellulit, poprawiający jakość włosów). Zastrzyki wykonywane są strzykawką o bardzo cienkiej igle, co powoduje, że są prawie bezbolesne. U osób bardzo wrażliwych można zastosować miejscowe znieczulenie kremem Emla. Po zabiegu, na skórze poddanej mezoterapii pozostają niewielkie ślady po wkłuciach, które znikają w ciągu kilku dni.

Efekty mezoterapii są widoczne tylko wówczas, gdy wykonywana jest w serii kilku zabiegów. Przez pierwsze 2 miesiące zalecane jest wykonywanie zabiegu co 14 dni, następnie wskazane jest wykonywanie 1 zabiegu na miesiąc przez 3 do 6 miesięcy. Po zabiegu nie należy się opalać i korzystać z solarium, gdyż promienie UV mogą spowodować przebarwienia w miejscu iniekcji.

Zięba Clinic © 2019. Wszelkie prawa zastrzeżone. Katowice, Częstochowa, Bielsko, śląskie

Projekt i wykonanie: Media Partner / Reklama / Katowice