Endokrynologia ginekologiczna

Diagnostyka / Badania hormonalne

Badania hormonalne

Diagnostyka w przypadku zaburzeń hormonalnych jest bardzo ważna gdyż niegrożne objawy mogą być przyczyną wielu jestostek chorobowych o podłożu endokrynologicznym.

Jeżeli występują u Ciebie takie objawy jak:

• przewlekłe zmęczenie
  • obrzęki
  • senność
  • brak motywacji
  • obniżenie natroju
  • depresja
  • zaburzenia snu
  • zaburzenia łaknienia
  • nerwowość
  • nadpotliwość
  • wypadanie włosów
  • nadmierne owłosienie
  • wzrost masy ciała
  • zaburzenia płodności
  • zaburzenia lipido
  • nieregularne miesiączki

to powinnaś zgłosić się do specjalisty z zakresu endokrynologi-ginekologicznej. W ZiębaClinic każdy pacjent może wykonać badania hormonalne od poniedziałku do piątku w godzinach między 8.00 a 20.00.

Jak działamy w Zięba Clinic?

Pierwsza wizyta

Uzyskacie Państwo szczegółowe odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące tematyki leczenia niepłodności. Ustalimy również plan postępowania.

Diagnostyka

Problemy z zajściem w ciążę mogą mieć różnorodne przyczyny. Niezbędna jest więc kompleksowa, indywidualnie dobrana diagnostyka niepłodności.

Po postawieniu diagnozy rozpoczynamy leczenie niepłodności. Stosujemy różnorodne, nowoczesne i sprawdzone metody.

Umów się na wizytę już dziś »

Zięba Clinic prowadzi Politykę Bezpieczeństwa ochrony danych osobowych, której treść została opracowana w oparciu o wytyczne zawarte w następujących aktach prawnych:

Polityka obowiązuje wszystkich pracowników Zięba Clinic oraz dostawców i podmioty współpracujące, mających jakikolwiek kontakt z danymi osobowymi objętymi ochroną.

Przetwarzanie danych osobowych w Zięba Clinic odbywa się w wersji papierowej oraz za pomocą systemów informatycznych.

W ramach Polityki Bezpieczeństwa wdrożono "Instrukcje Zarządzania Systemem Informatycznym służącym do przetwarzania Danych Osobowych"