Ginekologia

Choroby narządu rodnego / Przewlekłe stany zapalne

Przewlekłe stany zapalne

Zapalenie pochwy to jedna z najczęstszych dolegliwości kobiecych.

Przyczyny stanów zapalnych mogą być różne. Najczęściej wynikają one z zakażenia bakteryjnego, grzybiczego lub rzęsistkowego.

Zapalenie pochwy może wynikać również z atrofii pochwy, czyli zaniku śluzówki, co najczęściej wynika z zaburzeń hormonalnych.

Leczenie zapalenia pochwy zależy od tego, co je wywołało, dlatego tak ważna jest prawidłowa diagnostyka i pobranie wymazu z pochwy przed przepisaniem leczenia. Najczęściej podaje się antybiotyki lub leki przeciwgrzybicze. Ważna jest też profilaktyka i utrzymanie prawidłowej flory bakteryjnej, dlatego zwykle zaleca się też stosowanie preparatów zawierających bakterie kwasu mlekowego.

W przypadku, gdy przyczyną zapalenia jest atrofia narządów płciowych możliwe jest poddanie się zabiegowi rewitalizującemu.

Jak przygotować się do badania?

• badanie pobiera lekarz ginekolog podczas wizyty
  • kontrolne badanie może pobrać położna
  • wymaz kontrolny 14 dni po zakończeniu leczenia doustnego
  • wymaz kontrolny po 7 dniach od zakończenia leczenia dopochwowego

Jaki jest czas oczekiwania na wynik?

• czas oczekiwania na wyniki do 7 dni roboczych
  • po uzyskaniu zgody pacjenta wyniki zostaną przesłane na e-maila

Jak działamy w Zięba Clinic?

Pierwsza wizyta

Uzyskacie Państwo szczegółowe odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące tematyki leczenia niepłodności. Ustalimy również plan postępowania.

Diagnostyka

Problemy z zajściem w ciążę mogą mieć różnorodne przyczyny. Niezbędna jest więc kompleksowa, indywidualnie dobrana diagnostyka niepłodności.

Po postawieniu diagnozy rozpoczynamy leczenie niepłodności. Stosujemy różnorodne, nowoczesne i sprawdzone metody.

Umów się na wizytę już dziś »

Zięba Clinic prowadzi Politykę Bezpieczeństwa ochrony danych osobowych, której treść została opracowana w oparciu o wytyczne zawarte w następujących aktach prawnych:

Polityka obowiązuje wszystkich pracowników Zięba Clinic oraz dostawców i podmioty współpracujące, mających jakikolwiek kontakt z danymi osobowymi objętymi ochroną.

Przetwarzanie danych osobowych w Zięba Clinic odbywa się w wersji papierowej oraz za pomocą systemów informatycznych.

W ramach Polityki Bezpieczeństwa wdrożono "Instrukcje Zarządzania Systemem Informatycznym służącym do przetwarzania Danych Osobowych"