Pakiet infekcyjny

Infekcje dróg rodnych kobiety mogą być często przyczyną niepłodności.

Infekcje w kanale szyjki macicy jak również pochwy mogą przyczynić się do problemów z zajściem w ciąże, poronień oraz porodów przedwczesnych. Niestety wiele z tych infekcji ma charakter nawracający. Choroby te są przenoszone drogą płciowa.

W kierunku, jakich drobnoustrojów należy wykonać badanie?:

• Chlamydia trachomatis
  • Mycoplasma hominis, Mycoplasma genitalium
  • Ureaplasma

Bakterie te są szczególnie niebezpieczne gdyż bytują w tkance gruczołowej jamy i szyjki macicy – ich przewlekłe stany zapalne wywołują przewlekłe stany zapalne miednicy mniejszej jednocześnie przyczyniając się do zrostów w obrębie miednicy,  co może w konsekwencji prowadzić do niedrożności jajowodów. A to jak wiemy jest jedna z przyczyn uniemożlwiająca zajście w ciążę naturalnie. Jeżeli pacjentka ma częste problemy z nawracającymi infekcjami dróg moczowych powinna wykonać badanie, gdyż często chlamydia oraz ureplasma są przyczyną zespołów cewkowo- pęcherzowych. Niestety infekcje te mają często charakter nawracających.  Zawsze wymagają leczenia dwojga partnerów

Jak przygotować się do badania?:

• badania pobierane jest zawsze na wizycie lekarskiej
  • co najmniej 24 h po stosowanym leczeniu dopochwowym
  • co najmniej 24 h po zastosowaniu irygacji dopochwowej
  • badanie kontrolne  wykonujemy 14 dni po zakończonym leczeniu
  • pobranie kontrolne może być wykonane przez położną

Jaki jest czas oczekiwania na wynik?:

• czas oczekiwana na wynik do 14 dni roboczych
  • po wyrażeniu zgody wyniki przesyłane są na podany przez pacjentkę adres      e-mailowy.

Małgorzata Zięba specjalista endokrynolog ginekolog-położnik androlog

Dr n. med. Małgorzata Zięba

Specjalista endokrynolog, specjalista ginekolog-położnik, specjalista androlog

doktor Katarzyna Zawadzka specjalista ginekolog-położnik

Dr Katarzyna Zawadzka

Specjalista ginekolog-położnik

doktor Łukasz Blukacz ginekolog-położnik

Dr Łukasz Blukacz

ginekolog-położnik

Nasza klinika pracuje codziennie od 8:00 do 20:00. Ze względu na bezpieczeństwo obowiązują nowe procedury! Prosimy o przychodzenie na wizytę bez osób towarzyszących oraz o nie przychodzenie przed wyznaczoną godziną. Pacjenci będą wpuszczani do kliniki pojedynczo po kontroli stanu zdrowia i temperatury. Płatność realizowana jest jedynie kartą płatniczą.
Przepraszamy za utrudnienia!

Zięba Clinic
prowadzi Politykę Bezpieczeństwa ochrony danych osobowych, której treść została opracowana w oparciu o wytyczne zawarte w następujących aktach prawnych:

Polityka obowiązuje wszystkich pracowników
Zięba Clinic
oraz dostawców i podmioty współpracujące, mających jakikolwiek kontakt z danymi osobowymi objętymi ochroną.

Przetwarzanie danych osobowych w
Zięba Clinic
odbywa się w wersji papierowej oraz za pomocą systemów informatycznych.

W ramach Polityki Bezpieczeństwa wdrożono „Instrukcje Zarządzania Systemem Informatycznym służącym do przetwarzania Danych Osobowych”